انواع تخفیف های گاج


شرایط تخفیف گاج از اسفند ۹۵ تا اسفند ۹۶ به شرح زیر می باشد:

 

تخفیف دانش‌آموزی

دانش آموزان با عضویت در سایت گاج می‌توانند در تمام طول سال کتاب‌های خود را با ۲۵% تخفیف از وب‌سایت گاج خریداری کنند

 

 

تخفیف‌ گاجانه

گاجانه، روزانه تخفیف‌ ۵۵% را برای تعدادی از محصولات بسیارخوب و پرطرفدار گاج در نظر میگیرد که به مدت ۲۴ ساعت از ساعت ۰۰:۰۱ دقیقه بامداد همه روزه در دسترس شما همراهان می باشد.

 

تخفیف گاج باکس

گاج تصمیم گرفته کتاب‌هایى رو که براى سال بعد تغییرات جزیى یا کلى دارند رو با تخفیف استثنایى ٧٠٪‏ عرضه کنه، خیلى از شما گاجى ها امروز به این کتاب ها نیاز دارید، پس میتونید این کتاب ها رو انتخاب کنید و ٣٠٪‏ مبلغ پشت جلد کتاب ها رو بپردازید و اونا رو درب منزلتون تحویل بگیرید . روش خرید این کتاب ها فقط از طریق همین سایته و این کتاب ها در کتابفروشى ها با این تخفیف عرضه نمیشن!

 

تخفیف مدارس و موسسات آموزشی

مدارس و موسسات آموزشی سراسر کشور می‌توانند سفارش‌های خود را با ۳۵% تخفیف از سایت گاج خریداری کنند. برای استفاده از این نوع تخفیف باید پس از عضویت در سایت گاج مراحل خرید را تا مرحله "بازبینی" انجام داده، نوع تخفیف را به مدارس تغییر داده و فرم مربوطه را پرنمایند.

 

تخفیف سازمانی

تخفیف سازمانی با عقد قرارداد، با شرکت‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های خصوصی و دولتی اعطا می‌شود. میزان تخفیف این طرح بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین گاج و سازمان طرف قرارداد محاسبه می‌ شود.

 

در صورتی که قصد دارید برای سازمانتان کد تخفیف بگیرید با شماره ۰۲۱۶۴۲۰ تماس بگیرید.

 

هزینه و نحوه ارسال

تمامی سفارش‌های بالای ۱۰۰/۰۰۰ تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد. برای سفارش‌های زیر ۱۰۰/۰۰۰ تومان، هزینه ارسال در تهران ۳/۰۰۰ تومان است و در سایر نقاط کشور با انتخاب پست سفارشی یا پیشتاز و وزن بسته، هزینه ارسال همزمان با ثبت سفارش محاسبه و اعلام می‌گردد.

 

  زمان ارسال بسته‌ها در تهران حداکثر ۲۴ ساعت، پست پیشتاز حداکثر ۲ روز کاری و زمان ارسال با پست سفارشی حداکثر ۳ روز  می‌باشد.

 

ضمانت بازگشت کالا

 در صورتی که سفارش شما دارای نقص چاپ، پارگی و یا مشکلاتی از این قبیل باشد انتشارات گاج به صورت رایگان کتاب را از شما تحویل گرفته و تعویض خواهد کرد.

 

 

به یادتان هستیم ، به یادمان باشید.

لطفا برای مشاهده لیست محصولات گاجانه اینجا کلیک کنید 

 

لطفا برای مشاهده لیست محصولات گاج باکس اینجا کلیک کنید.