دفتر با کاغذ سنگی گاج


   شاید برای بسیاری از ما تصور تولید کاغذ از سنگ دشوار باشد اما این رویا محقق شده است. این نوع کاعذ با محیط زیست سازگار است؛ چراکه ماده اولیه آن، تنها سنگ است، لذا به نظر می‌رسد با خلاقیت و ایده جدیدی از گاج دیگر نباید نگران قطع درختان و اثرات مخرب آن روی محیط زیست باشیم. برای تولید «کاغذ سنگ» نه تنها از آب استفاده نمی‌شود، بلکه به خاطر سفید بودن مواد اولیه، نیازی به استفاده از سفیدکننده‌ها در تولید آن نیست در نتیجه، آلاینده‌ها به محیط زیست اضافه نخواهند شد.

برگشت‌پذیری به طبیعت:

کاغذ سنگ در شرایط کمپوست و تحت اشعه ماوراء بنفش خورشید قابلیت برگشت به طبیعت را داراست و علاوه بر آن امکان بازیافت مجدد به کاغذ سنگ را نیز دارد.

مقاومت در برابر پارگی:

کاغذ سنگ نسبت به کاغذ سنتی مقاومت بسیار زیادتری در برابر پارگی و آسیب ناشی از تا نمودن کاغذ دارد و این بهترین قابلیت برای چاپ خواهد بود.

مقاومت در برابر آب:

کاغذ سنگ خاصیت بسیار استثنایی ضدآب بودن را داراست. بدین معنی که حتی پس از چاپ نه مرکب و نه حتی بافت کاغذ آسیب نخواهد دید.

جلوگیری از قطع درختان:

برای ساخت کاغذ سنگ از چوب هیچ درختی استفاده نشده است و مواد اولیه تشکیل دهنده آن ار کانی‌های موجود در طبیعت استخراج شده است.

کاغذی برای مراقبت بیشتر از دانش‌آموزان:

جنس کاغذهای سنگی در عین مقاومت بالا، بسیار نرم و لطیف است و هیچوقت باعث جراحت و بریدگی انگشتان نمی‌شود.

 

شما عزیزان می توانید همین الان این دفترها را از طریق سایت گاج خریداری نموده و حس خوب نوشتن و استفاده از این دفترها را تجربه نمایید.

 

 

به یادتان هستیم به یادمان باشید