دستورالعمل ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال 97-96


 دستورالعمل ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 96-97 ابلاغ شد. دانش‌‌آموزان پایه ششم برای ثبت‌نام در پایه هفتم باید مقیاس خیلی خوب در تمام دروس یا مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت اول سال تحصیلی 95-96 را کسب کنند.

  ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای ورود به پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصیلی 95-96 است.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

  • ارائه اصل و کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب.
  • ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 11 هزار تومان به شماره حسابی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان محل ثبت‌نام اعلام می‌شود.
  • ارائه دو قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده داوطلب و ارائه نمونه برگ تکمیل شده تقاضانامه ثبت‌نام در آزمون.
 

 آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از 14 اسفند

ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی از شنبه 14 اسفندماه 95 آغاز می‌شود و تا شنبه 19 فروردین 96 از طریق مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون پس از صدور از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان باید از سوی ادارات آموزش و پرورش تابعه در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول محل تحصیل دانش آموزان قرار بگیرد.

 

 9 تیر 96 زمان برگزاری آزمون

آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره‌های اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های نمونه دولتی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 9 تیرماه سال 1396 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

داوطلبان ثبت نام در مدارس نمونه دولتی برای دریافت دفترچه و راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید .