کلینیک مشاوره گاج


کلینیک مشاوره گاج در سه حوزه هدایت تحصیلی، روانشناسی و تغذیه فعالیت خود را آغاز نموده است.این مجموعه علاوه بر خدمات تحصیلی با حضور کادری تخصصی از اساتید شاخص درحوزه های کاری روانشناسی و تغذیه در قالب یک کلینیک ، برنامه ای جامع را در راستای بهبود شرایط و مشکلات نوجوانان، والدین و مراکز آموزشی ،در الگوی کاری خود قرار داده است.

با ما  آشنا شوید ...

مشاوره رابطه ای است پویا و هدف مند که در آن توجه به خودشناسی و خودتصمیم گیری مورد تایید است.ما بر این باوریم که اگاهی و افزایش اطلاعات به تغییرات مثبت می انجامد.

کلینیک هدایت تحصیلی گاج

یادگیری و آموزش امری است ساده در شرایطی که تمام روش ها و تکنیک های آن را به کار ببندیم.روش های مطالعه،یادگیری ارتقا حافظه و به خاطر سپاری،حل مساله و تمرین و... به راحتی قابل یادگیری و اصلاح است.به شرط...
ما در قالب جلسات خصوصی، کارگاه های نیمه گروهی و سمینارها و همایش های مشاوره محور تمام نیازهای آموزشی شما را در زمینه برنامه ریزی و تکنیک های مورد نیاز حل خواهیم کرد. همچنین ناظرین آموزشی ما به محض ورود شما به طرح با شما به صورت روزانه در ارتباط هستند و گام به گام تا هدف شما را همراهی خواهند کرد.

کلینیک روانشناسی گاج

رویکرد بخش روانشناسی نوجوان در کلینیک مشاوره گاج توانبخشی و اصلاح اختلال های دوره نوجوانی، همانند اختلال در یادگیری،افسردگی،کمبود اعتماد به نفس،نداشتن انگیزه، بدبینی و شک داشتن، ترس، استرس، اضطراب، پرخاشگری، وسواس، خواب، بیش فعالی، نقص توجه، نافرمانی مقابله ای همچنین ارتقا و توانمند سازی نوجوانان و پرورش مهارتهایی چون خلاقیت، تمرکز، هوش اجتماعی، خوداکتفایی و استقلال است.

کلینیک تغذیه گاج

دوره نوجوانی دوره انتقال از کودکی به جوانی است که با جهش رشد جسمی و بلوغ توام است و نقش تغذیه در این دوران بسیار با اهمیت است. بسیاری از اختلال های یادگیری و خواب،خستگی های زودرس و عدم تمرکز ها از نادیده گرفتن همین مهم نشات می گیرد.مرکز مشاوره تغذیه گاج خدمات مشاوره مربوط به رژیم درمانی دانش آموز رادر اهم اهداف خود قرار داده است.

کلینیک مدارس گاج

کادر مجرب کلینیک مشاوره گاج با توجه به شناخت جامع نیاز ها و استراتژی های مدارس و سازمان های آموزشی و تجارب اجرای پروژه های مشاور محور، طرح جامع مدارس را در الگوهای کاری خود قرار داده است. کلینیک مدارس گاج با همگون سازی سطح خدمات رسانی، به دور از سلیقه فردی  با رعایت استانداردهای آموزشی، گامی در ارتقا سطح خدمات رسانی مدارس و کیفیت علمی و عملی دانش آموزان تحت پوشش مراکز برداشته است.
جلسات مدارس به تفکیک توسط هدایتگران تحصیلی، مشاوران روانشناس و مشاوران پزشکی بر اساس برنامه ی انحصاری برای هر مرکز تحت پوشش (بر اساس نیاز های مرکز تحت پوشش و در چارچوب قواعد سازمانی) برای مدارس و مراکز آموزشی اجرا می گردد.

 

همایش ها، سمینار ها و کارگاه های آموزشی

کلینیک مشاوره گاج  متشکل از علمی ترین اساتید روانشناس و هدایتگر تحصیلی که در زمینه کاری خود مرجع به حساب می آیند، در قالب کارگاه ها، سمینار ها و همایش های نیم روزه، یک روزه و چند روزه در راستای افزایش سطح علمی همکاران، مشاوران و والدین، دوره هایی را فراهم نموده که در انتهای این دوره ها مدارک معتبر سپری کردن دوره را در اختیار حاضرین قرار خواهد داد.

 

با ما در تماس باشید...
021-88888919
021-86080766

https://azmoon.gaj.ir//home/clinic
از طریق آدرس یا آیدی زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید و پاسخ تمام سوالات مشاوره ای خود را بگیرید:

آدرس :

http://t.me/gaj_clinic

https://azmoon.gaj.ir//home/clinic

آیدی :


gaj_clinic@

https://azmoon.gaj.ir//home/clinic​​​​​​​
آدرس: تهران، خیابان ظفر (شهید دستگردی) ، مابین مدرس جنوب و آفریقا ، پلاک 253 ، ساختمان گاج