حضور 40 درصدی دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کرم‌الله دانشفرد معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در هشتمین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی پایدار در غذا، انرژی، محیط زیست و صنعت از ارائه بیش از ۶۰ مقاله داخلی و ۱۵ اثر خارجی در این کنفرانس خبر داد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد با بیش از ۱.۵ میلیون دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاه‌های غیر دولتی دنیا است که بیش از ۴۰ درصد دانشجویان شاغل به تحصیل کشور را در خود جای داده است.

معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با بیان اینکه این واحد بزرگترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطر نشان کرد: واحد علوم و تحقیقات با برخورداری از آزمایشگاه‌های متعدد و مجهز در بیش از ۲۰ دانشکده موفق شد طبق آخرین رتبه‌بندی جهانی در بین ۷۰۰ دانشگاه برتر کشور جای بگیرد.

سوابق درخشان دانشگاه آزاد در  پرورش مدیران

کرم‌الله دانشفرد در خصوص جایگاه علمی دانشگاه آزاد تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به واسطه کیفیت مطلوب آموزشی و اعتبار این دانشگاه به سمت‌های مختلفی چون وزیر، معاون وزیر و یا مشاور رئیس جمهور و وزیر دست یافته‌اند.

وی یادآور شد: این دانشگاه با استفاده از بیش از ۱۰۰۰ نفر عضو هیئت‌علمی بخش عمده‌ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در خود جای داده است به گونه‌ای که بیش از ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.