شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری 20 و 23 اسفند ماه به شرح ذیل میباشد


به نام خدا

 

 

شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری 20 و 23 اسفند ماه به شرح ذیل می­باشد:

 

روش اول:  دانش آموزان می­توانند با ورود به سایت azmoon.gaj.ir به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و در آزمون غیر حضوری شرکت نمایند.

دانش آموزانی که آزمون پیشرفت تحصیلی دارند:

 PDF سوالات روز سه شنبه 20/12/98 و همچنین روز جمعه 23/12/98 راس ساعت 8 صبح در صفحه شخصی هر دانش آموز بارگذاری خواهد شد و  دانش آموزان می­توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری در آزمون شرکت نمایند.

 

دانش آموزانی که در آزمون­های تیزهوشان متوسطه اول(پایه ششم، هفتم، هشتم و نهم) و متوسطه دوم(پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ­التحصیل) ثبت نام نموده اند:

PDF سوالات روز جمعه 23/12/98 راس ساعت 8 صبح در صفحه شخصی هر دانش آموز بارگذاری خواهد شد و  دانش آموزان می­توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری در آزمون شرکت نمایند.

 

روش دوم:  دانش آموزان می­توانند دفترچه کاغذی و پاسخبرگ آزمون را (پس از هماهنگی با دفتر نمایندگی و یا مشاور تحصیلی) از نمایندگی دریافت نموده و پس از برگزاری آزمون در منزل، تصویر و یا پاسخبرگ کاغذی را به دفتر نمایندگی و یا مشاور تحصیلی خود تحویل دهند. همچنین دانش آموزان در این روش می­توانند با در دست داشتن دفترچه فیزیکی سوالات به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و گزینه­های انتخابی خود را در پاسخبرگ تعبیه شده در صفحه شخصی، ثبت کنند و در پایان، گزینه ذخیره را انتخاب نمایند. شایان ذکر است که دانش آموزان در این روش دیگر نیازی به تحویل پاسخبرگ به نمایندگی نخواهند داشت.