شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری 23 اردیبهشت ماه


شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری 23 اردیبهشت ماه، پیشرفت تحصیلی (پایه هفتم، هشتم و نهم) به شرح ذیل   می­باشد:

 

روش اول

 

سوالات آزمون غیر حضوری پیشرفت تحصیلی (پایه هفتم، هشتم و نهم) راس ساعت 8 صبح روز سه شنبه 1399/02/23 در صفحه شخصی دانش آموزان بارگذاری خواهد شد. دانش آموزان می­توانند با ورود به سایت  Azmoon.gaj.ir با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و گزینه آزمون غیر حضوری 23 اردیبهشت ماه را انتخاب کرده و آزمون خود را شروع نمایند.

 ضمنا نرم افزار آزمون بصورت خودکار گزینه­های انتخابی دانش آموزان را ذخیره می­نماید.

دانش آموزان می­توانند تا ساعت 22 روز سه شنبه 1399/02/23 به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و در آزمون آنلاین شرکت نمایند.  شایان ذکر است زمان بندی هر آزمون بلافاصله پس از انتخاب گزینه آزمون غیر حضوری، فعال شده و زمان باقی مانده، نمایش داده خواهد شد و پس از اتمام زمان، امکان ادامه آزمون برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت. ضمنا چنانچه دانش آموزان پس از شروع آزمون خود، در حین پاسخگویی از صفحه شخصی خارج شوند، زمان آزمون در حال سپری شدن می­باشد.

 

روش دوم

 

 

دانش آموزانی که بنا به دلایل مختلف(مشکلات اینترنت و...) نمی­توانند در آزمون غیر حضوری شرکت نمایند:

دفترچه سوالات به همراه پاسخنامه تشریحی آزمون برای نمایندگی­های سراسر کشور ارسال شده و دانش آموزان می­توانند، با توجه به شرایط و تشخیص مدیر نمایندگی، دفترچه سوال و پاسخبرگ مخصوص خود را تحویل گرفته و بعد از برگزاری آزمون در منزل، پاسخبرگ خود را جهت دریافت کارنامه به نمایندگی شهر خود تحویل نمایند. همچنین برای دانش آموزانی که به دلیل محدودیت در تردد، امکان مراجعه مجدد به دفتر نمایندگی، جهت تحویل پاسخبرگ فیزیکی را ندارند، می­توانند در زمان مقرر، تصویر پاسخبرگ خود را برای نمایندگی و یا مشاور خود ارسال نمایند، نمایندگی نیز موظف می­باشد پاسخبرگ دانش آموز را تکمیل نموده و برای واحد آی تی گاج ارسال نماید.

 

                                                                                                                                                با تجدید احترام

                                                                                                                                          آزمون­های سراسری گاج