طرح کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد


طرح کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد

طرح کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و قرار است فردا در نشستی به تشریح و تبیین آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام خبر تصویب طرح کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با ارسال دعوت نامه‌ای از رسانه‌ها برای شرکت در نشست خبری جهت تبیین و تشریح این مصوبه دعوت کرد.

متن این دعوت نامه به شرح زیر است:

با توجه به تصویب مصوبه مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی پس از پایان دوره متوسطه در 1402» و مسائل مرتبط با آن، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در نظر دارد برای تبیین و تشریح ابعاد این مصوبه، نشست خبری با حضور آقای دکتر کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و قائم مقام و دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور روز چهارشنبه 16 تیرماه برگزار کند.

به گزارش تسنیم، پیش از این 5 بند از این طرح 12 بندی مصوب و اطلاع رسانی شده بود. روز گذشته نیز علیرضا منادی سفیدان و حسینعلی شهریاری روسای کمیسیون‌های «آموزش، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت و درمان» مجلس شورای اسلامی (اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی) در نامه ای خطاب به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با ذکر 6 دلیل، خواستار تعویق طرح مذکور شدند.

منبع:خبرگزاری تسنیم