خدمات گاج نیشابور


خدمات گاج نیشابور

انتشارات گاج از 12 شهریور 1381 آغاز به کار نمود و تاکنون توانسته بیش از 1500 عنوان کتاب از مقاطع پیش‌دبستان تا دانشگاه را تالیف و روانه‌ی بازار کتب آموزشی کشور نماید.

 نشر گاج با حدود دو دهه فعالیت درخشان خود در این زمینه توانسته به شعار خود که برقراری عدالت آموزشی برای همه‌ی دانش‌آموزان بوده برسد. فعالیت‌های عمده انتشارات بین ‌المللی گاج در سه زمینه‌ی کتاب‌ های کمک‌ آموزشی، آزمون ‌های سراسری و اپلیکیشن‌های آموزشی متمرکز می‌شود.

کتاب های گاج امروزه از پرطرفدارترین کتاب ‌های کمک درسی در بازار به‌شمار می‌آید. عرصه‌ی فرهنگی دیگری که گاج در آن فعالیت دارد، برگزاری آزمون‌های سراسری در کشور برای تمامی پایه‌ها و مقاطع است (از چهارم دبستان تا دوازدهم). از مزیت‌های آزمون‌های سراسری گاج نیز می‌توان به شباهت سؤالات آن با تست‌های کنکور سراسری، آزمون‌های ورودی مدارس خاص و... نام برد.

گاج نیشابور

گاج در اکثر شهرهای کشور عزیزمان نمایندگی دارد که باعث راحتی دانش آموزان در خرید کتاب‌ها، شرکت در آزمون و استفاده از خدمات این مجموعه می‌شود. در شهر نیشابور نیز نمایندگی این مجموعه‌ی بزرگ قرار دارد که امکانات بسیار زیادی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. این موسسه مجموعه‌ای کامل از خدمات آموزشی را برای دانش آموزان عزیز فراهم کرده و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در اختیار همگان قرار داده است.برای استفاده از این امکانات می‌توانید در دو شیفت صبح و عصر، به صورت حضوری به گاج نیشابور واقع شده در پانزده خرداد 38 مراجعه کنید.امکانات این مجموعه شامل آزمون،مشاور،فروشگاه کتاب و لوازم تحریر می باشد.

 

آزمون های گاج نیشابور

گاج نیشابور طبق برنامه جامع انتشارات گاج، آزمون برگزار می‌کند و نظم و مشابه بودن شرایط آزمون‌ها با شرایط آزمون‌های سراسری در اولویت کار این موسسه بوده است. همانطور که در قبل گفته شد گاج نیشابور سعی بر این داشته تعداد زیادی از آزمون‌ها را در مکان کنکور سراسری از جمله دانشگاه آزاد واحد نیشابور برگزار کند تا بدین وسیله، دانش آموزان با محیط اصلی آزمون خود آشنا شوند.هر آزمون نسبت به رشته دانش آموز زمان متفاوتی دارد و دانش آموزان نیشابوری پس از آزمون می‌توانند برای دریافت پاسخنامه به دفتر گاج نیشابور مراجعه کنند و میزان درستی و غلط بودن جواب‌های خود را مورد سنجش قرار دهند.

کتاب فروشی گاج نیشابور

موسسه گاج نیشابور در کنار خدمات متنوع، فروشگاهی کامل برای دانش آموزان است و شما با مراجعه حضوری به گاج نیشابور می‌توانید از کتاب‌های بی‌نظیر آن بهره ببرید.تمام کتاب‌های انتشارات گاج  از جمله سری کتاب‌های میکرو طبقه بندی، ای کیو، کلاغ سپید و... و حتی کتاب‌های مطرح از انتشارات دیگر را از گاج نیشابور تهیه کنید. گاج نیشابور بیش از 10 دسته از کتاب‌های انتشارات گاج از مقطع ابتدایی تا دبیرستان را به طور کامل پوشش می‌دهد.کتاب‌های ما مستقیم از مرکز انتشارات گاج به دست ما می‌رسد و علاوه بر سالم بودن، تخفیفات بی‌نظیر دوره‌ای بر آن‌ها اعمال می شوند. شما می‌توانید علاوه بر ثبت نام در آزمون‌ها، کتاب‌ها را با بن تخفیف 50 درصدی که در پایان مقاله وجود دارد تهیه کنید.

خدمات آموزشی گاج نیشابور

گاج نیشابور تلاش کرده است تا بهترین خدمات آموزشی را برای دانش آموزان عزیز نیشابوری فراهم کند تا در بالاترین کیفیت بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند و بهترین نتیجه را در کارنامه نهایی خود مشاهده کنند.در راستای این هدف، گاج نیشابور شبکه‌ای کامل را میان دانش آموز، مشاور برقرار کرده و شما به کمک آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن تحصیل کنید و نتیجه بگیرید. شما می‌توانید هم زمان که در آزمون‌های آزمایشی گاج شرکت می‌کنید با تخفیف بی‌نظیر 50 درصدی کتاب‌ها را تهیه کنید .در کنار تمام این خدمات یک مشاور همیشگی برای شما وجود دارد که برای بهتر کردن و بالا بردن بازده درسی خود می‌توانید از مشاور خود سوال کنید.در کنار تمام این خدمات بی‌نظیر، شما می‌توانید انواع دفتر، کلاسور، مداد، خودکار و... را از فروشگاه لوازم تحریر گاج با تخفیفات بسیار متنوع و ارزنده خرید کنید و مناسب ترین وسایل برای آزمون و درس خواندن خود را تهیه کنید.

آدرس گاج نیشابور

گاج نیشابور در خیابان 15 خرداد و در 15 خرداد 38 واقع شده و شما عزیزان درتمامی روزها بجز روزهای تعطیل رسمی می‌توانید به شعبه ما از تمام خدمات گاج استفاده کنید.اگر شما نیز قصد شرکت در آزمون‌های گاج را دارید با داشتن کد زیر در زمان مراجعه به موسسه مشمول دریافت تخفیف 50 درصدی در استفاده از تمامی خدمات گاج شوید!!

Eyd1402 

این تخفیف برای تمامی مقاطع و فقط تا پایان سال است و برای استفاده از این تخفیفات و ثبت نام در آزمون‌های گاج هرچه زودتر به صورت حضوری به گاج مراجعه کنید.