مراحل ثبت نام در آزمون های گاج


مراحل ثبت نام در آزمون های گاج

اکثر دانش آموزان و والدین زمانی که برای ثبت نام به نمایندگی‌های گاج مراجعه می‌کنند، برای مراحل ثبت نام دچار سردرگمی می‌شوند.

آزمون‌های آزمایشی گاج برای دانش آموزان تمامی مقاطع و پایه‌ها از جمله مقاطع ابتدایی(پایه چهارم، پایه پنجم و پایه ششم)، متوسطه اول(پایه هفتم، پایه هشتم و پایه نهم) و متوسطه دوم از جمله تمامی مقاطع دهم(رشته تجربی، رشته انسانی و رشته ریاضی) و تمامی مقاطع یازدهم(رشته تجربی، رشته انسانی و رشته ریاضی) و تمامی مقاطع دوازدهم(رشته تجربی، رشته انسانی، رشته ریاضی و زبان و فرهنگ و معارف اسلامی) برگزار می‌شود.

این پوشش کامل انواع آزمون‌ها و کیفیت آن‌ باعث شده شرکت کنندگان آزمون‌های گاج هر روز در حال افزایش باشد. شباهت سوالات آزمون‌های گاج و آزمون سراسری کنکور و آزمون‌های مدارس خاص یکی از ویژگی‌های برتر این آزمون‌ها نسبت به رقبا است. بودجه بندی این آزمون‌ها و مطالب درسی گفته شده در مدارس هماهنگی بسیار زیادی دارد و فرزند شما در یک زمان مطالب درسی مدرسه را مطالعه می‌کند و برای آزمون آماده می‌شود.

در این مقاله سعی کرده‌ایم راهنمایی جامع برای ثبت نام در آزمون‌های گاج آماده کنیم و کمکی هر چند کوچک برای موفقیت درسی فرزندان شما باشیم.

روش ثبت نام آزمون های گاج

دانش آموزان هر یک از مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند به دو روش زیر نسبت به ثبت ‌نام آزمون‌های آزمایشی گاج اقدام نمایند:

1- مراجعه به دفاتر نمایندگی‌های گاج در سراسر کشور یا تماس تلفنی با آن‌ها جهت ثبت‌نام در آزمون و بهره‌مندی از خدمات آزمون‌های آزمایشی گاج.

2- پیش ثبت‌ نام به صورت اینترنتی: https://azmoon.gaj.ir/Home/PreRegister

روش ثبت نام اینترنتی آزمون های گاج

دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی برای پیش ثبت نام و شرکت در آزمون‌های آزمایشی گاج باید به آدرسazmoon.gaj.ir  مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است برای پیش ثبت نام آزمون‌های سراسری گاج به صورت زیر عمل کنند:

  • مراجعه به سایت azmoon.gaj.ir
  • وارد کردن نام و نام خانوادگی
  • وارد کردن شماره تماس
  • وارد کردن کد ملی
  • انتخاب استان دانش آموز
  • انتخاب نمایندگی شهر مورد نظر
  • انتخاب پایه تحصیلی دانش آموز
  • تایید و ثبت اطلاعات

بعد از انجام این مراحل پیامکی حاوی متن زیر برای شما ارسال خواهد شد:

"سلام

به جمع ما خوش اومدی

مشاورت در اولین فرصت باهات تماس میگیره

آزمون های سراسری گاج"

بعد از طی کردن این مراحل با شما تماس خواهند گرفت و برای ثبت نام فرزندتان شما را راهنمایی خواهند کرد. دقت داشته باشید ثبت نام حضوری در نمایندگی‌ شهرتان اولویت بالاتری برای ثبت نام دارد.

روند ثبت نام حضوری در نمایندگی‌های گاج

ثبت نام در آزمون‌های گاج مراحل بسیار آسانی دارد و شما می‌توانید در کمتر از 15 دقیقه مراجعه حضوری، ثبت نام خود را قطعی کنید. نکته‌ای که در اینجا دارای اهمیت است این است که آدرس نمایندگی مورد نظر خود را از قبل پیدا و مقطع و پایه تحصیلی فرزندان را انتخاب کنید.

زمانی که شما برای ثبت نام به نمایندگی گاج شهر خود می‌روید ابتدا فرمی که حاوی اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، مقطع تحصیلی و ... به شما داده می‌شود و شما اطلاعات خود را باید به صورت کاملا دقیق در آن وارد کنید.

بعد از پر کردن فرم، همراه با آن باید مدارک زیر را به واحد ثبت نام تحویل دهید:

  • عکس4*3 دانش آموز
  • نامه اشتغال به تحصیل از طرف مدرسه
  • رتبه کلاسی دانش آموزش( شامل تخفیف می‌شود اگر جزو سه نفر برتر باشد)

بعد از تکمیل مدارک و فرم‌های مربوطه و تحویل آن‌ها به واحد ثبت نام شما دانش آموز گاج محسوب می‌شود. بعد از ثبت نام برای شما مشاوری در نظر گرفته می‌شود و شما به کمک مشاور خود از خبرهای مختلف و راهنمایی درسی می‌توانید کمک بگیرید. خبر رسانی اینکه محل برگزاری آزمون و و نحوه شرکت شما در آزمون به چه نحو است از طریق مشاور مخصوص شما انجام می‌شود.

نحوه پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون های گاج

پرداخت‌ها بسته به نمایندگی هر شهر می‌تواند شیوه متفاوتی داشته باشد و برای اطلاعات دقیق بهتر است از نمایندگی شهر خود سوال کنید. در این مقاله نحوه پرداخت مبلغ شرکت در آزمون‌های گاج در نمایندگی نیشابور را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نقدی

پرداخت نقدی برای هر دانش آموز بهترین و به صرفه ترین نوع پرداخت است! در این نوع پرداخت شما همان ابتدا تمام مبلغ شرکت در آزمون را برای واحد ثبت نام واریز می‌کنید و 10 درصد کل مبلغ برای شما به عنوان تخفیف کسر خواهد شد.

این تخفیف به علاوه تخفیف‌های دیگر از جمله تخفیف عیدانه اعمال می‌شود و شما علاوه بر پرداخت کمتر، هدایای ارزنده و زیادی دریافت خواهید کرد.

قسطی

در این نوع پرداخت شما مبلغ کل را به چند شکل متفاوت پرداخت خواهید کرد.

  • می‌توانید 25 درصد مبلغ را نقد و مابقی آن‌را در چند قسط( چک یا سفته) پرداخت کنید. این اقساط باید قبل از پایان آزمون‌ها تمام شود.
  • در نوع دیگر می‌توانید به مبلغ کل آزمون‌ها چک ضمانتی را تحویل بخش مالی بدهید و  تمام مبلغ برای شما به صورت قسطی طراحی شود.

نمایندگی گاج نیشابور

در گاج نیشابور ما سعی بر این داشتیم که بهترین امکانات را برای شما عزیزان فراهم کنیم تا بتوانید برای فرزندان خود بهترین شرایط تحصیل را فراهم کنید. تخفیفات بسیار، امکانات متنوع و نحوه پرداخت آسان برای تمامی اقشار از اهداف اصلی ماست.

شما می‌توانید با داشتن کد زیر و مراجعه حضوری به نمایندگی گاج نیشابور از تخفیفات عیدانه گاج و بن تخفیف 50 درصدی استفاده از امکانات گاج نیشابور بهره ببرید!

EYD1402

به کمک این کد تخفیف شما می‌توانید تا سقف 30 میلیون ریال از خدمات متنوع گاج نیشابور از جمله خرید کتاب، لوازم تحریر، و... استفاده کنید و پکیج کاملی برای موفقیت درسی خود را فراهم کنید.