اختصاص سهمیه ویژه برای دانش آموزان مناطق زلزله زده در کنکور ۹۷


به گزارش خبرگزاری ایلنا، یزدان‌پناه؛ مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در مراسم افتتاحیه طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان مناطق زلزله‌زده، با اشاره به اینکه 78 دانش آموز و 2 معلم در زلزله اخیر کرمانشاه، جان خود را از دست دادند، اظهار داشت:  ممکن است به علت تخریب، برخی مدارس در شهرستان سرپل ذهاب خالی باشد، اما تمام دانش‌آموزان این شهرستان به تحصیل مشغول هستند که برای ما ارزشمند است.

وی ادامه داد: از زمان وقوع زلزله تاکنون مسوولان آموزش و پرورش و خیرین از تهران مساعدت ها و همکاری های خوبی را برای حل مشکلات در مناطق زلزله زده داشتند و اقلام مختلفی از جمله کانکس و ماشین به شهرستان های ثلاث و سرپل به این استان اهدا شده است.

یزدان پناه با بیان اینکه حضور رهبری و رییس جمهور در مناطق زلزله زده سبب ارامش در این مناطق شد، گفت: در حال حاضر اسکان موقت دایر شده است و امیدواریم به زودی به اسکان دائم ایجاد شود.

وی در ادامه از تجری نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس خواست که برای دانش آموزان مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان های ثلاث و سرپل ذهاب سهمیه ویژه ای در کنکور 97 در نظر بگیرند تا فرصت از دست رفته جبران شود.