اعلام نتایج آزمون های ورودی سمپاد؛ امروز


اعلام نتایج آزمون‌های ورودی سمپاد؛ امروز

 

نتایج آزمون‌های ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ امروز، یک‌شنبه دوم مردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون‌ ورودی مدارس سمپاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای پایه هفتم و دهم طی روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه جاری برگزار شد.

در پایه هفتم حدود ۱۹۰هزار نفر و در پایه دهم حدود ۱۰۴ هزار نفر جهت شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌ بودند که در ۲۳۰۰ حوزه اجرایی به رقابت پرداختند و در نهایت حدود  ۱۸ هزار نفر در پایه هفتم و حدود ۱۳ هزار نفر در پایه دهم پذیرفته شده اند.

آنگونه که روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرده است، نتایج شرکت در این آزمون امروز،‌ یک شنبه، دوم مرداد ماه اعلام شده و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود کد ملی و رمز پادا در سامانه https://pada.medu.ir از نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش خود در آزمون مطلع شوند.

لازم به ذکر است ثبت درخواست‌های تجدیدنظر از تاریخ پنجم تا دهم مرداد ماه در سامانه فوق امکان‌پذیر است. همچنین پاسخ‌گویی به درخواست‌های تجدید نظر، صرفا از طریق سامانه مربوط و در مهلت زمانی مشخص شده میسر است و پاسخ‌گویی به مراجعات حضوری ممکن نبوده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.