بازگشایی متفاوت مدارس در مهر امسال


بازگشایی متفاوت مدارس در مهر امسال

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال به‌دلیل پشت سر گذاشتن کرونا بازگشایی متفاوتی در مهرماه خواهیم داشت، بنابراین باید سعی شود با تدبیر و برنامه‌ریزی لازم این بازگشایی با کمترین چالش و مانع انجام شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی لطیفی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به آغاز کار برنامه‌ریزی پروژه مهر در سطح وزارتخانه گفت: از مهم‌ترین مسائلی که در پروژه مهر باید به آن پرداخته شود موضوعاتی چون ثبت‌نام دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی و توزیع مناسب آن است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برآورد و ساماندهی نیروی انسانی از مهم‌ترین اقدامات پروژه مهر است و باید به‌طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته انقلابی‌گری و جوانگرایی را جزء مهم‌ترین شاخص‌های به‌کارگیری نیروها در سطوح مختلف آموزش وپرورش استان عنوان کرد و از رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و معاون معین استان قزوین در وزارت متبوع خواستار پیگیری مرتفع کردن مشکلاتی چون کسری نیروها، پرداخت معوقات آموزش‌دهندگان سوادآموزی، توجه ویژه به هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و روزآمد کردن تجهیزات آن در سطح وزارتخانه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در ادامه تعدادی از اعضای شورای معاونین به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و دیدگاه‌ها و طرح مشکلات آموزشی و پرورشی پرداختند.