افتتاح ۹۰۰۰ کلاس درس جدید در کشور


رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبر داد

افتتاح ۹۰۰۰ کلاس درس جدید در کشور

افتتاح ۹۰۰۰ کلاس درس جدید در کشور

ایسنا/کرمان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۹۰۰۰ کلاس درس در ۱۶۰۰ مدرسه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مهرالله رخشانی مهر امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور با اعلام این خبر افزود: در استان کرمان نیز ۶۴ مدرسه در قالب ۶۰۰ کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شیوع کرونا طی دو سال اخیر در کشور گفت: برای مناسب‌سازی کلاس‌های درس از جمله تهویه مناسب، ردیف اعتباری مجزایی پیش‌بینی نشده و در ۲ سال گذشته ادارات کل استان‌ها بر حسب درخواست ادارات آموزش و پرورش برای ارتقای سطح ایمنی و بهداشت مدارس کمک هایی داشتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۸ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رییس جمهور در یکسال گذشته برای مدرسه سازی تصویب شده است گفت: در سفر استانی ریاست جمهوری به استان کرمان ۱۴۰۰ میلیارد تومان جهت مدرسه سازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی اختصاص یافته است.

رخشانی مهر خاطر نشان کرد:  نوسازی، مقاوم سازی، تجهیز و بهسازی مدارس در اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.