امکان ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی دبیرستانی ها از فردا


امکان ثبت سفارش تک‌جلدی کتب درسی دبیرستانی‌ها از فردا

 

امکان ثبت سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان و معلمان از هجدهم مهرماه فراهم شده و دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و متقاضیان کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۲۴ مهرماه) نسبت به ثبت سفارش تک‌جلدی کتب مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در راستای تسهیل دسترسی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک‌جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از روز دوشنبه ۱۸ مهرماه برای دانش‌آموزان ابتدایی فعال شده است و سامانه مذکور برای دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از روز یکشنبه ( ۲۴ مهرماه) فعال می‌شود.

به‌منظور تهیه کتاب درسی به‌صورت تک جلدی، افراد می‌توانند از طریق مراجعه به بخش تک جلدی سامانه  irtextbook.ir  اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش کنند. 

بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان سفارش به متقاضی تحویل داده می‌شود.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرده است که تمام کتاب‌های درسی در تمام پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی در قالب فایل پی‌دی‌اف (PDF) و به‌صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب درسی به نشانی chap.sch.ir  نیز قابل دریافت است.