اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم؛ دانش آموزان سه روز برای اعتراض فرصت دارند


اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش‌‌آموزان پایه دوازدهم؛ دانش‌‌آموزان سه روز برای اعتراض فرصت دارند

تهران (پانا) - نتایج امتحانات نهایی دوازدهم از طریق پنجره my.medu.ir منتشر شد.

آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان ‌برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت سراسری در کشور برگزار شد. این امتحانات در پایه‌های دهم و یازدهم در تاریخ 5 خرداد و در پایه‌های دوازدهم در تاریخ 6 خرداد آغاز شد.

 

امتحانات برای پایه‌های دهم تا تاریخ 2 تیر، پایه یازدهم تا تاریخ 4 تیر و در پایه‌های دوازدهم تا تاریخ 31 خرداد ادامه داشت. آزمون‌های نهایی در ۱۰۸ عنوان درس امسال در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در چهار رشته نظری و همچنین در ایجاد سابقه و ترمیم نمره برای هنرجویان فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

هم‌اکنون نتایج امتحانات نهایی متوسطه دوم از طریق پنجره my.medu.ir منتشر شد، دانش‌‌آموزان می‌توانند با ورود به این سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نتایج را مشاهده کنند.

حدود ۱۷ هزار معلم تصحیح اوراق را همزمان با برگزاری آزمون‌های نهایی انجام دادند.

اعتراض به نتایج اولیه امتحانات در سه روز پیش‌رو

دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سایت مای مدیو نمرات خود در تمامی دروس را مشاهده کنند. دانش آموزان از امروز تا سه روز آینده مهلت دارند تا به نتایج اولیه ثبت شده اعتراض خود را وارد کنند. ‌پس از ثبت اعتراض دانش‌آموزان، برگه‌ امتحان نهایی برای تصحیح چهارم ارسال می‌شود و معلمی جدید این کار را انجام می‌دهد و نظر او به عنوان نظر  نهایی پذیرفته شده خواهد شد و دیگر قابل بررسی مجدد نیست.