azmoon

اخبار و مقالات
انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته کنکور *ادعا نمیکنیم که بهترین هستیم، اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند. * دانش آموزان عزیز و دانشجویان آینده سلام انتخاب رشته کنکور، طبق روال هر ساله در آموزشگاه سپهردانش (گاج شهرری) انجام میگیرد. ویژگی های مشاوره و انتخاب رشته در آموزشگاه سپهردانش (نمایندگی گاج در شهرری): انتخاب رشته به دو روش دستی و کامپیوتری به صورت تلفیقی نرم افزار انتخاب رشته کامپیوتری ما، دقیق ترین نرم افزار موجود در بازار می باشد که شانس قبولی در رشته ها و دانشگاه های مورد نظر شما را از احتمال 1 تا 99 درصد ارائه می دهد. تیم تخصصی انتخاب رشته شامل مشاورین مجرب، توانمند و متعهدی است که قبولی شما بزرگترین دغدغه آنها در زمان انتخاب رشته می باشد. تشریح جزئیات کارنامه کنکور توضیح دفترچه انتخاب رشته کنکور ارائه منطق انتخاب رشته صحیح معرفی کامل رشته های دانشگاهی معرفی کامل دانشگاه ها و نحوه پذیرش و ضوابط حاکم بر دانشگاه ها انتخاب رشته بر اساس تیپ شخصیتی شما، علائق و استعدادهایتان کنترل نهایی الویت بندی رشته برای دانش آموزان چیدمان نهایی رشته و دانشگاه های مورد نظر و تهیه لیست جامع انتخاب رشته دانش آموزان عزیز، انتخاب رشته صحیح و اصولی، آینده شما را به نحو احسن ترسیم خواهد کرد. پس فریب تبلیغات موسسات و افراد مختلف که غالبا تخصصی در این زمینه نداشته و بعد از انتخاب رشته هیچ تعهدی در قبال پاسخگویی به شما را ندارند، نخورید. صفر تا صد انتخاب رشته خود را به ما بسپارید. تا ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان، کنارتان هستیم. بیشتر بخوانید ...
روش های صحیح مطالعه روش های صحیح مطالعه بارها شنیده ایم که دانش آموز یا دانشجویی می گوید : (( دیگرحال و حوصله خواندن این کتاب را ندارم ))یا ((آنقدرازاین کتاب خسته شده ام که قابل گفتن نیست))ویا ((هرچقدرمیخوانم مثل اینکه کمتر یاد می گیریم))ویا ((ده بار خواندم و تکرار کردم ولی بازهم یاد نگرفتم))به راستی مشکل چیست ؟ آیا برای یادگیری درس واقعا باید 10 بار کتاب را خواند ؟ آیا باید دروس خود را پشت سرهم مرورکرد؟وآیا بایددهها بار درس راتکرارکردتا یادگرفت ؟ مطمئنا اگر چنین باشد ، مطالعه کاری سخت و طاقت فرسا است . اما واقعیت چیزی دیگر است . واقعیت آن است که این گروه از فراگیران ، روش صحیح مطالعه را نمی دانند و متاسفانه در مدرسه و دانشگاه هم چیزی راجع به چگونه درس خواندن نمی آموزند . یادگیری و مطالعه ، رابطه ای تنگاتنگ و مستقیم با یکدیگر دارند، تا جایی که می توان این دو را لازم و ملزوم یکدیگر دانست. برای اینکه میزان یادگیری افزایش یابد باید قبل از هرچیز مطالعه ای فعال و پویا داشت . شیوه صحیح مطالعه ،چهار مزیت عمده زیر را به دنبال دارد: 1- زمان مطالعه را کاهش میدهد. 2- میزان یادگیری را افزایش میدهد . 3-مدت نگهداری مطالب در حافظه را طولانی تر می کند. 4- بخاطر سپاری اطلاعات را آسانتر می سازد. برای داشتن مطالعه ای فعال وپویانوشتن نکات مهم درحین خواندن ضروری است تابرای مرورمطالب،دوباره کتاب رانخوانده ودر زمانی کوتاه ازروی یادداشتهای خودمطالب رامرور کرد . یادداشت برداری ، بخشی مهم و حساس از مطالعه است که باید به آن توجهی خاص داشت . چون موفقیت شما را تا حدودی زیاد تضمین خواهد کرد و مدت زمان لازم برای یادگیری را کاهش خواهد داد. خواندن بدون یادداشت برداری یک علت مهم فراموشی است. شش روش مطالعه : خواندن بدون نوشتن ،خط کشیدن زیرنکات مهم، حاشیه نویسی وخلاصه نویسی، کلید برداری خلاقیت و طرح شبکه ای مغز 1-خواندن بدون نوشتن: روش نادرست مطالعه است . مطالعه فرآیندی فعال و پویا است وبرای نیل به این هدف باید از تمام حواس خود برای درک صحیح مطالب استفاده کرد. باید با چشمان خود مطالب را خواند، باید در زمان مورد نیاز مطالب را بلند بلند ادا کرد و نکات مهم را یادداشت کرد تا هم با مطالب مورد مطالعه درگیر شده و حضوری فعال و همه جانبه در یادگیری داشت و هم در هنگام مورد نیاز ، خصوصا قبل از امتحان ، بتوان از روی نوشته ها مرور کرد و خیلی سریع مطالب مهم را مجددا به خاطر سپرد . 2- خط کشیدن زیر نکات مهم :این روش شاید نسبت به روش قبلی بهتر است ولی روش کاملی برای مطالعه نیست چرا که در این روش بعضی از افراد بجای آنکه تمرکز و توجه بروی یادگیری و درک مطالب داشته باشند ذهنشان معطوف به خط کشیدن زیر نکات مهم می گردد .حداقل روش صحیح خط کشیدن زیر نکات مهم به این صورت است که ابتدا مطالب را بخوانند و مفهوم را کاملا درک کنند و سپس زیر نکات مهم خط بکشند نه آنکه در کتاب بدنبال نکات مهم بگردند تا زیر آن را خط بکشند . 3- حاشیه نویسی :این روش نسبت بدو روش قبلی بهتر است ولی بازهم روشی کامل برای درک عمیق مطالب و خواندن کتب درسی نیست ولی می تواند برای یادگیری مطالبی که از اهمیتی چندان برخوردار نیستند مورد استفاده قرار گیرد. 4- خلاصه نویسی : در این روش شما مطالب را میخوانید و آنچه را که درک کرده اید بصورت خلاصه بروی دفتری یادداشت می کنید که این روش برای مطالعه مناسب است و از روشهای قبلی بهتر می باشد چرا که در این روش ابتدا مطالب را درک کرده سپس آنها را یادداشت می کنید اما بازهم بهترین روش برای خواندن نیست . 5- کلید برداری :کلید برداری روشی بسیار مناسب برای خواندن و نوشتن نکات مهم است . در این روش شما بعد از درک مطالب ، بصورت کلیدی نکات مهم را یادداشت می کنید و در واقع کلمه کلیدی کوتاهترین، راحتترین ،بهترین وپرمعنی ترین کلمه ای است که با دیدن آن، مفهوم جمله تداعی شده و به خاطر آورده می شود . 6- خلاقیت و طرح شبکه ای مغز: این روش بهترین شیوه برای یادگیری خصوصا فراگیری مطالب درسی است .در این روش شما مطالب را میخوانید بعد از درک حقیقی آنها نکات مهم را به زبان خودتان و بصورت کلیدی یادداشت می کنید و سپس کلمات کلیدی را بروی طرح شبکه ای مغز می نویسد ( در واقع نوشته های خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی می کنید و نکات اصلی و فرعی را مشخص می کنید)تا در دفعات بعد به جای دوباره خوانی کتاب ، فقط به طرح شبکه ای مراجعه کرده وبا دیدن کلمات کلیدی نوشته شده بروی طرح شبکه ای مغز ، آنها را خیلی سریع مرور کنید . این روش درصد موفقیت تحصیلی شما را تا حدود بسیار زیادی افزایش میدهد و درس خواندن را بسیار آسان می کند. و بازده مطالعه را افزایش میدهد. شرایط مطالعه ((بکارگیری شرایط مطالعه یعنی بهره وری بیشتر از مطالعه )) شرایط مطالعه ، مواردی هستند که با دانستن ، بکارگیری و یا فراهم نمودن آنها ، می توان مطالعه ای مفیدتر با بازدهی بالاتر داشت و در واقع این شرایط به شما می آموزند که قبل از شروع مطالعه چه اصولی را به کار گیرید ، در حین مطالعه چه مواردی را فراهم سازید و چگونه به اهداف مطالعاتی خود برسید و با دانستن آنها می توانید با آگاهی بیشتری درس خواندن را آغاز کنید و مطالعه ای فعالتر داشته باشید : 1- آغاز درست :برای موفقیت در مطالعه ،باید درست آغازکنید. 2- برنامه ریزی : یکی از عوامل اصلی موفقیت ، داشتن برنامه منظم است . 3- نظم و ترتیب: اساس هر سازمانی به نظم آن بستگی دارد . 4-حفظ آرامش: آرامش ضمیر ناخود آگاه را پویا و فعال میکند. 5- استفاده صحیح از وقت :بنیامین فرانکلین، ((آیا زندگی را دوست دارید؟ پس وقت را تلف نکنید زیرا زندگی از وقت تشکیل شده است .)) 6- سلامتی و تندرستی: عقل سالم در بدن سالم است . 7- تغذیه مناسب: تغذیه صحیح نقش مهمی در سلامتی دارد. 8- دوری از مشروبات الکلی : مصرف مشروبات الکلی موجب ضعف حافظه می شود . 9 ورزش : ورزش کلید عمر طولانی است . 10-خواب کافی: خواب فراگیری و حافظه را تقویت می کند. 11 درک مطلب:آنچه در حافظه بلند مدت باقی می ماند ، یعنی مطالب است . چند توصیه مهم که بایدفراگیران علم ازآن مطلع باشند. 1- حداکثر زمانی که افراد می توانند فکر خود را بروی موضوعی متمرکز کنند بیش از 30 دقیقه نیست ، یعنی باید سعی شود حدود 30 دقیقه بروی یک مطلب تمرکز نمود و یا مطالعه داشت و حدود 10 الی 15 دقیقه استراحت نمود سپس مجددا با همین روال شروع به مطالعه کرد. 2- پیش از مطالعه از صرف غذاهای چرب و سنگین خودداری کنید. و چند ساعت پس از صرف غذا مطالعه نمائید چون پس از صرف غذای سنگین بیشتر جریان خون متوجه دستگاه گوارش میشود تا به هضم و جذب غذا کمک کند و لذا خونرسانی به مغز کاهش می یابد و از قدرت تفکر و تمرکز کاسته میشود . از مصرف الکل و دارو هم خودداری فرمائید همچنین غذاهای آردی مثل نان و قندی قدرت ادراک و تمرکز را کم می کند نوشابه های گازدارهم همینطور هستند. 3- ذهن آدمی با هوش است اگر یادداشت بردارید خود را راحت از حفظ و بیاد سپاری مطالب می کند و نیز همزمان نمی توانید هم مطلبی را بنویسید و هم گوش دهید . پس در حین مطالعه لطفا یادداشت برداری ننمائید . **** منبع : مقاله روش های صحیح مطالعه -تهیه کننده : سایت تاپ ایران -آدرس اینترنتی :http://www.topiran.com/ravan8.html بیشتر بخوانید ...
ویژگی های مدارس موفق ویژگی های مدارس موفق شیوه های متنوع و علمی آموزش در مدارس موفق، آموزش صحیح دانش آموزان یک مولفه کلیدی در رشد فکری ، مادی و معنوی آنها در زمان حال و آینده تلقی می شود. دانش آموزان را تحت عناوینی نظیر بیهوش ، کم هوش ، باهوش ، بسیار باهوش یا نخبه تقسیم بندی نمی کنند، زیرا معتقدند آموزش می بایست بگونه ای صورت گیرد که همه دانش آموزان قادر به درک مفاهیم کتابهای درسی باشند، مفاهیمی که به شدت مورد توجه طراحان امتحانات نهایی و به ویژه کنکورسراسری قرار گرفته است. دبیران مدارس موفق، مهارتهای لازم برای مدیریت کلاس درس و نیز آموزش صحیح مفاهیم درسی را قبل از ورود به چنین مدارسی در دانشگاهها یا مراکز علمی مرتبط می آموزند. در مدارس با پیشرفت های چشمگیر، آموزگاران عمیقا درباره چگونگی نیاز دانش آموزان خود برای یادگیری و اطمینان از یادگیری آنها می اندیشند. معلمان در مدارس موفق، با این هدف دانش آموزان خود را با مهارتهای خاص آموزش می دهند تا اولا اطمینان حاصل کنند که آنها مطالب را بخوبی فرا گرفته اند، ثانیا دانش آموزان شان، پا را از استانداردها فراتر نهاده و از قدرت خلاقیت خود در حل مسائل حال و آینده تحصیلی و زندگی شان بهره ببرند، دبیران چنین مدارسی فعل آموزش صحیح نسل آینده را به درستی به اجرا می گذارند. برای آنها این عبارت بی معناست که بگویند: ما آموزش می دهیم، اما دانش آموزان یاد نمی گیرند. احترام به دانش آموزان مدارس موفق هیچگاه دانش آموزان خود را تحقیر نمی کنند ، زیرا یا از مشاورین و دبیرانی در کادر خود استفاده می کنند که مهارت های ارتباط موثر با دانش آموزان را می دانند و یا مایلند تا چنین مهارتهایی را بیاموزند. متاسفانه بنده بارها با دانش آموزانی مواجه شده ام که برخورد زشت و زننده برخی از دبیران و مشاورین تحصیلی، انگیزه های آنها را برای موفق شدن و حتی رفتن به مدرسه از بین برده است. مدارس خاص و متفاوت، ایمان دارند که دانش آموزان شان از نظر تحصیلی و شخصیتی قادر به دریافت استانداردهای بالاتری هستند، لذا در چنین مدارسی هیچ مدیر یا دبیری بخود اجازه نمی دهد، تا شخصیت یک دانش آموز را تخریب کند. بنده شاگردی داشتم که دبیر معروفی بنابه دلایل مضحک و غیرعلمی، شخصیت او را بگونه ای در برابر چشمان دانش آموزان دیگر تخریب کرده بود که آن دانش آموز ممتاز ، مدتها از درس و مدرسه گریزان شده و نتیجه نامطلوبی در کنکور سراسری آن سال کسب کرده بود، همین امر باعث شد تا بلافاصله بعد از مراجعه ایشان و والدینش به بنده ، من و همکارانم ماهها بر روی روحیه از دست رفته وی کار کنیم تا او در کنکور سراسری سال بعد موفق به قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران بشود. مدارس موفق پاسخگو و مسئولیت پذیر هستند در مدارس موفق کادر مدیریت و آموزش به شدت پاسخگو و مسئولیت پذیر است. آنها می دانند که نه تنها به دانش آموزان خود بلکه به جامعه، تعهد دارند تا نشان دهند که شغلی که به آنها سپرده شده است، برای این است که شهروندان آینده را بخوبی آموزش دهند . چنین مدارسی همه تقصیرها را به گردن والدین و دانش آموزان نمی اندازند و تلاش می کنند تا معایب خود را با صداقت کامل شناسایی نموده و در صدد رفع آن برآیند. این بدان معناست که هم کادر مدیریتی مدرسه و هم معلمان نیاز به کار سخت تر و موثرتر دارند، نه آن که صرفا بگویند دانش آموزان کودن هستند و باید بیشتر تلاش کنند. آنها همواره مسئولیت نتایج ضعیف دانش آموزانشان را برعهده می گیرند و تلاش می کنند تا از شیوه های جدیدتر و بهتری برای جبران این ضعفها استفاده نمایند. استفاده بهینه از زمان و ایجاد تعادل در تکالیف مدیران و دبیران مدارس موفق بگونه ای عمل می کنند که دانش آموز علاوه بر انجام تکالیف درسی و علمی ، زمان کافی برای آموختن روش صحیح فکر کردن ، افزایش قدرت خلاقیت و نیز انجام کارهایی که شخصیت وی را در مسیر چند بعدی بودن، هدایت می کند، داشته باشد. یکی از اینکارها آموزش روش تمرکز کردن و هدفگذاری در ابعاد مختلف زندگی است، موضوع بسیار مهمی که بنده به کمک مرحوم پدرم از سن چهارده سالگی آنرا آموختم و به شاگردان خود نیز این روش را آموزش می دهم. دبیران می بایست توجه داشته باشند که ارائه تکالیف سنگین ، علاوه بر گرفتن فرصت ریکاوری ذهنی مجدد از دانش آموز، به تدریج باعث خستگی روحی ، کاهش انگیزه، سرکوب قدرت خلاقیت و از همه دردناکتر تقویت روحیه ناقص انجام دادن کارها که به اصطلاح عوام ، روش بزن در رو می گویند، می شود، چنین فردی در آینده متخصصی خواهد شد که فقط صرفا می خواهد رفع تکلیف کند و وظایفش را به درستی و صداقت کامل انجام نخواهد داد. مدارس موفق عزت نفس دانش آموزان را افزایش می دهند مدارس موفق به تمام معنا و از صمیم قلب دانش آموزانشان را دوست دارند و به کمک متخصصین مهارتهای مدیریت و کنترل ذهن، برنامه ای ویژه برای ارتقای عزت نفس یا همان احساس ارزشمند بودن و خودباوری واقعی تدارک می بینند. این مدارس اعتقاد دارند، رفتار مناسب و توام با احترام با دانش آموزان، باعث می شود تا جامعه در آینده از حضور نسلی جدید از پدران و مادرانی با عزت نفس بالا، خوش برخورد، امیدوار و موفق، بهره مند شود. متاسفانه در بسیاری از مدارس ، احساسات غالب در میان معلمان و مدیران یک نوع تحقیر برای دانش آموزان و والدین شان قلمداد میگردد که تنها باعث میشود آنها با حس تنفر رشد کنند و همین حس در آینده باعث رواج خشونت در خانواده،جامعه و یک نوع عصبانیت ناخواسته و درونی می شود. تقدیر از موفقیت ها در مدارس با پیشرفت های چشمگیر، کار دانش آموزان به صورت برجسته و با افتخار نشان داده می شود و دانش آموزان بزرگتر به صراحت به عنوان الگویی برای دانش آموزان جوانتر نشان داده میشوند. معلمان داستان های تاثیر گذار در مورد دانش آموزان خود می گویند و کارهای انجام گرفته توسط دانش آموزان خود را با افتخار نشان می دهند. مدیران چنین مدارسی، بسیاری از دانش آموزان موفق خود را با نام می شناسند و اغلب چیزی در مورد آنها می دانند. احترام مدیران و دبیران به بچه های مدرسه موفق، هرگز به عنوان داشتن انتظارات کمتر از دانش آموزان تلقی نمی شود، بلکه به معنی قدردانی از تلاشهای آنهاست. مدیران مدارس موفق در دفترکارشان مخفی نمی شوند در مدارس موفق مدیران حضور ثابتی دارند. در چنین مدارسی، مدیر اغلب در ساختمان و در حال قدم زدن در سالن ها، رایزنی با معلمان، تعامل با دانش آموزان و والدین آنهاست. بنده زمانی که در دبیرستان البرز تحصیل می کردم، مدیر مدرسه مان حتی در زنگ های ورزش نیز به تماشای بازی دانش آموزان می نشست و با برخی از آنها در مورد کیفیت کار دبیران و نحوه اداره مدرسه صحبت می کرد و نظرات آنها را با دقت یادداشت می نمود و در عمل نیز آنها را بکار می بست بگونه ای که دانش آموزان شاهد تغییرات مثبت صورت گرفته ای که ناشی از آن نظرات بود، در درون مدرسه می شدند. اما امروزه در اغلب مدارس مدیران خود را از چهره های موفقی نظیر بیل گیتس هم بالاتر می دانند و می گویند برای ما افت دارد که برویم و با دانش آموزانمان صحبت کنیم. در برخی از مدارس نیز مشاورین تحصیلی یا دبیران شناخته شده شهر حرف اول را می زنند و مدیر در برابر آنان کاملا سرتعظیم فرود می آورد زیرا احساس می کند، مدرسه اش بدون حضور آن مشاور یا دبیر حرفی برای گفتن نخواهد داشت. حال آنکه بنده در همین شهر ، مدیر مدرسه ای را می شناسم که براحتی دو دبیر شناخته شده مدرسه اش را که از استانداردهای تعریف شده تیم بنده تبعیت نکرده بود، کنار گذاشت اما با این وجود بهترین نتیجه را در کنکور سراسری و در میان مدارس شهر تهران از آن خود کرد. این مدیر مدرسه است که باید حرف اول و آخر را بزند، زیرا او باید پاسخگوی جامعه آینده ای باشد که منتظر است ببیند مدیرش چه نسلی را تحویل آن جامعه خواهد داد. لذا مدیران مدارس موفق در دفترکارشان مخفی نمی شوند و نبض کلاسها را که همان کیفیت آموزشی است، می سنجند. چنین مدیرانی به دقت به کیفیت آموزش دبیران و نیز نحوه رفتار آنها با دانش آموزان خود توجه می کنند و هرکجا که لازم باشد اقتدار خود را نشان می دهند. داشتن برنامه یا همان نقشه راه مدارس موفق و به ویژه دبیرستانهای خاص می بایست، از همان ابتدای سال اول، برنامه مشخصی برای چهار سال آینده دانش آموزان خود داشته باشند و انتخاب کادر آموزشی و سیاستهای خود را بر اساس آن برنامه تنظیم کنند تا هم دبیران، هم دانش آموزان و نیز والدین آنها بدانند که وظایفشان در طی یک سال تحصیلی چیست؟ و در پایان هر سال، دانش آموز تا چه اندازه در مسیر موفقیت پیش رفته است؟ البته منظور بنده برنامه کلاس های درسی نیست، بلکه نقشه راه موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی، کنکورسراسری، زندگی فردی و شغلی آینده شان است که بر اساس الگوریتم پلن های ذهنی و آموزش مفاهیم تفکر صحیح که امروزه یکی از متدهای نوین آموزش و یادگیری است، مورد نظر بنده است. عده ای تصور می کنند کسب رتبه یک رقمی یا دو رقمی در کنکورسراسری امری اتفاقی است و یا به این خاطر است که فلان رتبه برتر، دانش آموزی نابغه بوده است، حال آنکه ما دانش آموزانی داشته ایم که از نظر ضریب هوشی ، افرادی عادی بوده اند اما چون طبق یک برنامه چهارساله مشخص پیش رفته اند، جای نخبگان را در میان رتبه های برتر کنکورسراسری گرفته اند. ویژگی مدارس موفق از زبان دکتر سینا تهرانی مشاور کنکور بیشتر بخوانید ...
فعالیت های کلی آموزشگاه علمی آزاد سپهردانش (نمایندگی گاج در شهرری) فعالیت های کلی آموزشگاه علمی آزاد سپهردانش (نمایندگی گاج در شهرری) گاج سنتر: اولین کلینیک تخصصی مشاوره و پیگیری تحصیلی در شهرری *** با ما رویاهای خود را محقق سازید *** با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش مشاوره آزمون آموزش کتاب مادران مهربان، پدران دلسوز: پیگیری تحصیلی فرزندتان را از مدرسه تا دانشگاه به ما بسپارید. آزمون: سوالات آزمون های گاج حرف نداره! بفرمایید یه آزمون واقعی... یه سوال خوب گاهی به اندازه صد تا جزوه می ارزه چون بهت یاد میده که چطور درس بخونی و چطور از زمان مطالعه ت بهره ببری. حالا فکر کن اگه تو خودت رو هر بار واسه پاسخ گویی به یه سری سوال خوب آماده کنی چقدر تلاش کردی که کیفیت مطالعه ت رو بالا ببری... دفترچه آزمونهای گاج همیشه یه حرف تازه داره. اونم اینه که اگه قراره بهتر دیده بشی و اگه قراره بهترین باشی، باید به سوالای خوب و جدید جواب بدی، که این دقیقا توی گاج اتفاق میفته و عادت میکنی که همیشه خوب و مفهومی درس بخونی. این بهترین راه واسه موفق شدنه. شما چی فکر میکنی؟ خدمات آزمون های سراسری گاج: برگزاری آزمون های سراسری گاج از پایه چهارم ابتدایی تا نهم ( در دو نوع آزمون پیشرفت تحصیلی و آزمون تیزهوشان) و از پایه دهم تا دوازدهم + رشته معارف اسلامی و منحصرا زبان امکان انجام آزمون به صورت آنلاین در صفحه شخصی دانش آموزان و مشاهده کارنامه در صفحه شخصی در همان روز جامعه آماری واقعی مشاوره حضوری بعد از هر آزمون ارائه کارنامه تحلیلی در کنار کارنامه کشوری ارائه بودجه بندی آزمون تا پایان سال تحصیلی ارائه برنامه مطالعاتی دو هفته ای برای رسیدن به سرفصل های هر آزمون حل ویدیوئی سوالات آزمون در صفحه شخصی دانش آموزان ارائه ویدیوهای مشاوره ای پیرامون موضوعات مختلف در صفحه شخصی دانش آموزان شایان ذکر است برای دانش آموزان دوازدهم و کنکوری ها علاوه بر برگزاری آزمون اصلی، یک مرحله پیش آزمون نیز صرفا به صورت آنلاین از مهرماه سال 1400 برگزار خواهد شد. مشاوره مشاوره، برنامه ریزی تحصیلی و کنکور مشاوره انتخاب رشته کنکور و نهم توسط آزمون های معتبر شخصیت شناسی یه دوست از جنس مشاور اگه فکر می کنی شاید وسط راه کم بیاری، دلسرد بشی یا هدفت رو گم کنی بهتره این رو بدونی که اصلا جای نگرانی نیست چون موقتی به جمع گاجی ها میای یه مشاور داری که همیشه تو رو هم از نظر درسی و شیوه مطالعه و ... راهنمایی می کنه و هم سعی می کنه با برگزاری جلسات مشاوره ای و انگیزشی مواظب باشه تو انرژی لازم برای ادامه راه رو داشته باشی. آموزش تدریس توسط اساتید برجسته و اساتید مراکز تیزهوشان جمع بندی دروس اختصاصی و عمومی کلاس های تک درس خصوصی و گروهی کنکور کلاس های تقویتی خصوصی و گروهی در کلیه پایه ها از ابتدایی تا کنکور برگزاری کلاس های آی مس برای کودکان 3 تا 6 سال (جهت افزایش خلاقیت و آشنایی با مفاهیم ریاضی و آمادگی ابتدایی) برگزاری کلاس های یو سی مس برای دختران از سن 7 تا 12 سال (جهت هماهنگی نیم کره راست و چپ مغز و افزایش توان ذهنی بخصوص در محاسبات) توی مسیر موفقیت یکی از عواملی که بیشترین آسیب رو به فرد میزنه ناامیدی و دلسردیه. همه مون این حس بد رو یه جورایی تجربه کردیم. گاهی بدون هیچ دلیلی یاس و بی اعتمادی به توانمندی هامون سراغمون میاد و ما رو از قافله عقب میندازه. اجرای برنامه های بلندمدت درسی هم از این قاعده مستثنی نیست. البته اگه یه معلم خوب و باتجربه داشته باشیم این جور مواقع میتونه مارو خیلی زود از این حال و هوا دربیاره تا دوباره حتی با انرژی بیشتر به فعالیت هامون ادامه بدیم. کتاب خیلی ساده بگم که اصلا مایل نیستم توی این مورد توضیح بدم که چه خدمات نو و متفاوتی رو برای آسایش شما در نظر گرفتیم *گاجانه بخون* ما در دپارتمان کتاب، کتاب های انتشارات بین المللی گاج رو به عنوان پرتیتراژترین و بزرگ ترین ناشر آموزشی کشور به صورت مستقیم و با تخفیف ویژه به دانش آموزان و مدارس عرضه می کنیم. آدرس دفتر مرکزی گاج سنتر شهرری: شهرری، خ 24متری، جنب بانک پارسیان، پلاک 58 بیشتر بخوانید ...
تالار افتخارات مجموعه سپهردانش و مرکز آزمونهای سراسری گاج تالار افتخارات مجموعه سپهردانش و مرکز آزمونهای سراسری گاج حذف کنکور به عنوان یک پدیده اجتماعی در جامعه ما به یک موضوع پر پیچ و خم تبدیل شده است، و در حالی بالغ بر 85 درصد رشته های دانشگاهی، بدون نیاز به کنکور سراسری شده که نام هیچ رشته و دانشگاه معتبری در آن مشاهده نمی شود و کماکان رقابت سختی برای رسیدن به رشته های خوب دانشگاه های سراسری معتبر وجود دارد. از این رو عدم مواجهه درست و عقلانی با پدیده کنکور ممکن است آن را به تهدید جدی برای نوآوری و خلاقیت و سلامت روان نسل جوان تبدیل کند. مجموعه سپهردانش (نمایندگی آزمونهای سراسری گاج در شهرری) با کادر اجرایی و مشاورانی توانمند و دبیرانی مجرب با سیستم آموزشی بسیار قوی و با لحاظ نمودن شرایط اقتصادی خانواده های محترم به دلبندان شما کمک می کند که بدون نیاز به مراجعه به مراکز دیگر آموزشی و به دور از هیاهوی کاذب کنکور به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود و در نهایت جایگاه اجتماعی والا دست یابند. تالار افتخارات مجموعه سپهردانش (نمایندگی آزمونهای سراسری گاج در شهرری) نشانگر موفقیت این مجموعه در سالهای اخیر می باشد. بیشتر بخوانید ...
انتخاب رشته پایه نهم انتخاب رشته پایه نهم نهمی های عزیز، اولیای گرامی آیا میدانید انتخاب رشته پایه نهم به دهم یعنی همین انتخاب رشته دوران دبیرستان، یکی از مهم ترین تصمیمات و انتخاب های زندگی دانش آموزان است؟ حتی بعدها انتخاب رشته کنکور و انتخاب رشته دانشگاه دانش آموزان نیز به همین انتخاب رشته دوران دبیرستان وابسته است؟ تصور کنید دانش آموزی که به رشته پزشکی علاقه دارد اما در پایه دهم، رشته تحصیلی ریاضی را انتخاب کرده است! آیا انتخاب درستی انجام داده است؟ یا دانش آموزی که به رشته حقوق علاقه دارد ولی رشته تجربی را انتخاب کرده است! آیا انتخابش صحیح است؟ ما در آموزشگاه سپهردانش (نمایندگی آزمونهای سراسری گاج در شهرری) توسط مشاورین آگاه و متخصص، شما را برای یک انتخاب رشته آگاهانه راهنمایی می کنیم. با مراجعه شما دانش آموزان عزیز پایه نهم به دفتر مرکزی آموزشگاه سپهردانش واقع در شهرری، خ 24 متری، پلاک 58، آزمون معتبر شخصیت شناسی MBTI که شامل 60 سوال روان شناسی و شخصیت شناسی می باشد، به صورت کاملا رایگان از شما بعمل خواهد آمد. و نتیجه این تست، همان موقع به شما داده خواهد شد. پس از آن، شما می توانید باز هم بصورت کاملا رایگان جهت تحلیل نتیجه تست خود، راهنمایی هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم به دهم، به همراه یکی از اولیای خود، توسط مشاورین مجرب ما، راهنمایی و مشاوره شوید. در این مشاوره رایگان، موارد زیر بصورت کامل برای شما شرح داده خواهد شد: هر آنچه که باید از انتخاب رشته پایه نهم بدانید. شرایط ورود به هر رشته؟ تاثیر نمرات پایه هفتم، هشتم و نهم بر انتخاب رشته؟ بازار شغلی هر رشته؟ علاقه یا استعداد؟ در نهایت، شما دیگر نگران آینده شغلی و تحصیلی تان نخواهید بود! ***************این فرصت استثنایی را از دست ندهید************ بیشتر بخوانید ...
آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی لغو شد آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی لغو شد. مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش : بنا به شرایط کنونی کرونا در کشور و با تصمیم وزارت بهداشت، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که قرار بود جمعه ۱۸ تیر به صورت سراسری برگزار شود، لغو شد. تاریخ برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. دانشآموزان پایه نهم از امروز با ورود به سامانه pada.medu.ir رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند. ظرفیت مدارس و مناطق آموزش و پرورش برای هر رشته تحصیلی، مشخص و در سامانه بارگذاری شده است. بیشتر بخوانید ...
مسئولين و پشتيبان ها
کرنی

همه

حسین نژاد

همه

گالری تصویر نمایندگی
تصویری برای گالری آپلود نشده است!!

آزمون های سراسری گاج فعالیت رسمی خود را از سال 1388 با هدف توسعه ی عدالت آموزشی آغاز نموده و در تلاش است با برگزاری آزمون های هدفمند، طراحی سوالات استاندارد و با کیفیت، تاثیر بسزایی در موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد.
خوشبختانه این مهم با کسب رتبه های برتر و تک رقمی در کنکور سراسری و همچنین پذیرفته شدن دانش آموزان در آزمونهای ورودی مدارس تیزهوشان و مدارس خاص، تا حدود زیادی محقق شده است.

بیشتر بدانید...