اطلاعیه تعطیلی مدارس


تداوم یخبندان برخی مدارس گیلان را فردا تعطیل کرد

اداره کل آموزش و پرورش گیلان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا، 18 بهمن به‌علت بارش شدید برف و تداوم یخبندان برخی مدارس استان تعطیل است و برخی هم با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا، اداره کل آموزش و پرورش گیلان به‌علت بارش شدید برف و تداوم یخبندان معابر، طی اطلاعیه ای مدارس برخی شهرهای استان را فردا، 18 بهمن تعطیل اعلام کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فقط برای شیفت صبح روز دوشنبه 18بهمن 95 تعطیل است.

مدارس متوسطه دوم شهرهای لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت صبح فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می نمایند.

چنانچه در شهرستان ها، مناطق و نواحی مختلف، مدارس دچار مشکل قطعی برق، گاز و آب باشند و به تعطیلی مدارس نیاز داشته باشند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و با اطلاع قبلی نسبت به تعطیلی آن مدارس تصمیم‌گیری کنند.

روسای محترم ادارات آموزش و پرورش مناطق، شهرستان و نواحی ضمن هماهنگی با مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان نسبت به آماده‌سازی فضای مدارس برای پذیرش دانش آموزان و معلمان اقدام کنند.

مدارس سایر شهرستان ها و مناطق استان گیلان در روز دوشنبه، 18 بهمن 95 دایر است.

منبع:ایسنا