گفت وگو با علیرضا شعبانی مدیر دپارتمان خط ویژه


                                                           

در مورد این کتابها کمی توضیح می‌دهید؟

همیشه معلمان و همکاران ما در تالیف دنبال یک جواب منطقی برای این سؤال شما عزیزان بودند که:

«استاد! کدام مبحث را بیش‌تر بخونیم واسه‌ی کنکور کدوما مهم‌تره»

ما با تالیف این کتاب جواب آبرومندی برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. در این کتاب سعی کردیم «دست‌اندازها» را از سر راه یادگیری شما عزیزان برداریم و «ترمز» پیشرفت شما در فراگیری مطالب نباشیم.

اساس کتاب خط ویژه بر حذف سلیقه‌ای مطالب نبوده، بلکه اساس آن، دسته‌بندی مطالب و بیان نکات اصلی و کلیدی بوده است.

مؤلف نقش همان راهنمای امین را برای شما بازی می‌کند. بعد از درسنامه‌های مجمل و کامل برای تثبیت آموزش متناسب با هر موضوع، تست‌های کنکور سراسری و سنجش که مرتبط با آن است، آمده و حتی پاسخ آن‌ها در زیر همان صفحه نوشته شده است تا امکان دسترسی آسان و سریع وجود داشته باشد.

در این کتاب هر آن‌چه باید گفته شود، گفتیم و هر آن‌چه که دانستن آن شما را از خط کنکور دور می‌کند نگفتیم و مثل یک بندباز روی لبه‌ی استاندارد حرکت کردیم. دشوارترین قسمت کار، «نگفتن‌ها بود نه گفتن‌ها» قسمتی که آن را در این کتاب هرگز نخواهید دید و برای همیشه دور از دیدگان شما خواهد ماند تا مسیر را در رسیدن به هدف کوتاه کنیم.

مخاطبان این کتابها چه کسانی هستند؟

این کتاب ویژه‌ی دانش‌آموز دوره‌ی پیش‌دانشگاهی است که نمی‌تواند و نباید برای یادگیری منتظر پایان سال تحصیلی بماند، ویژه‌ی فارغ‌التحصیل سال‌های گذشته است که نیاز به یک مجموعه‌ی کم‌حجم، اما کامل و قابل اعتماد برای تسلط بر مباحث روز کنکور دارد.

ویژه‌ی داوطلبی که خارج از مرزهای عزیز این کشور کنکور می‌دهد و نیاز به یک منبع وطنی دارد که حرف اول و آخر را به زبان شیرین فارسی خودمان گفته باشد. ویژه‌ی داوطلبی است که تغییر رشته داده و نیاز به یک منبع درست و راستگو برای تفکیک اطلاعات لازم و خوانده‌های اضافی خودش دارد. ویژه‌ی استادان عزیز و مشاوران تحصیلی است که علاقه‌مند به بهترین روش‌های انگیزش، آموزش، مطالعه و پرسش هستند و ویژه‌ی هر کسی که برای چشم‌هایش ارزش قائل است.

این کتابها در کدام دروس منتشر شده است؟

دروس عمومی شامل ادبیات، عربی، زبان و دین و زندگی کنکور منتشر شده است. اکثر دروس تخصصی رشته‌های ریاضی، تجربی هم وارد بازار شده و برای دروس تخصصی انسانی برنامه‌ریزی شده است که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال منتشر شوند.