آشنایی بیشتر معلمان با فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیک


امیرهوشنگ تاج‌فر رییس مرکز هوشمند‌سازی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری جوان؛ با بیان اینکه هما‌یشی در مورد پیشرفت‌ها و فرصت‌های فناوری اطلاعات در دانشگاه فرهنگیان در دست برگزاری است، اظهار داشت: این همایش با همکاری چند دانشگاه دیگر از جمله دانشگاه پیام نور و پژوهشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوم شهریور ماه سال جاری برپا می‌شود.

 

وی ادامه داد: پیش از این در مورد چالش‌های بحث فناوری اطلاعات همایش‌هایی برگزار شد، اما در این دوره از همایش به بحث آموزش الکترونیک و تاثیر فناوری اطلاعات در آموزش همچنین، اینترنت اشیا که یکی از محورهای مهم ارتباطات است، پرداخته می‌شود و با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان در امر تربیت معلم مشغول است، بنابراین این محور‌ها در روند آشنایی بیشتر دانشجویان با حوزه فناوری اطلاعات کمک کننده است.

 

تاج‌فر با اشاره به اینکه محورهای دیگری برای همایش در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌های جدیدی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشته و به عنوان فرصت تلقی می‌شوند، امکان ورود به این همایش را دارند.

 

رییس مرکز هوشمند‌سازی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: اساتید در حوزه فناوری اطلاعات و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فعالیت‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات و محورهای همایش دارند، امکان شرکت در این همایش برای آن‌ها فراهم است. همچنین تاثیر غیر‌مستقیم فناوری اطلاعات در صنعت و تمامی جوانب آن برای ارائه در همایش مورد توجه قرار گرفته است.

 

تاج‌فر با بیان اینکه مهلت دریافت مقالات تا ۱۵ تیر ماه اعلام شده است، تصریح کرد: علاوه بر پنل مقالات کارگروه‌های آموزشی برای همایش در نظر گرفته شده است. از این گذشته هیات داوران از اساتید برتر دانشگاه‌های مطرح کشور محسوب می‌شوند.