معلمان و مسئولان آموزش وپرورش با آرمان های امام (ره) تجدید میثاق کردند


به گزارش ایرنا، این آیین روز سه شنبه با حضور مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی، محی الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، علی بذر افشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش و جمعی از مدیران و معلمان در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: نوع شناخت معلمان از امام خمینی(ره) در شناساندن ارزش های انقلاب و شخصیت امام راحل به دانش آموزان و نسل جدید از اهمیت شایانی برخوردار است.
وی افزود: از این جهت باید فرهنگیان و معلمان کشور که وظیفه تربیت نسل نو را برعهده دارند در شناخت اخلاق و معارف امام(ره) با مطالعه آثار و وصیت نامه ایشان بکوشند.
فیض اظهار کرد: معلمان کشور باید در وهله اول اخلاق و سپس مکتب امام (ره) را به خوبی و جامع بشناسند و این میراث بزرگ انقلاب را به آینده سازان کشور منتقل کنند تا نظام اسلامی از راه اصلی و صراط مستقیمی که امام خمینی(ره) ترسیم کرده بود، خارج نشود.