شرکت ۲۵۰ هزار معلم برای دوره های بازآموزی پایه یازدهم


اسفندیار چهاربند رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگارآموزش و پرورش خبرنگارجوان: در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای معلمان پایه یازدهم عنوان کرد: برای معلمان این مقطع تحصیلی برنامه بازآموزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در کارگاه‌های در نظر گرفته شده به منظور دوره های اجرایی ضمن خدمت به معلمان پایه یازدهم ارائه هر چه بهتر این آموزه ها مورد توجه قرار گرفته است و امسال این دوره در اردبیل برگزار شد.

 

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات در خصوص تعداد معلمان تحت پوشش در دوره ها بیان کرد: با توجه به اینکه معمولا معلمان ساعت موظفی تدریس در پایه دهم و یازدهم به طور مشترک دارند، لذا آمار دقیقی از معلمان پایه یازدهم نداریم اما با احتساب این شرایط، قریب به 250 هزار نفر برای دوره های بازآموزی در نظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: برای دسترسی با کیفیت به دوره های آموزشی، بهره‌مندی از فضای مجازی برای معلمان مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا با چند شرکت که تجربه خوبی در این حوزه داشتند، مذاکرات اولیه انجام دادیم.

 

چهاربند یادآور شد: دوره های الکترونیکی دسترسی و کیفیت کار این دوره را افزایش می دهد و امیدواریم طی چهار ماه به تناسب گروه های درسی اجرای دوره ها به طور کامل انجام شود.