آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از سوم خرداد ماه


به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سجا، نمون برگ های مربوطه را تکمیل کنند.
وی تصریح کرد: زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از سوم خرداد ماه، پایه هفتم از اول تیر ماه و پایه دهم از هفتم تیر ماه است و متقاضیان حداکثر دو هفته فرصت دارند تا ثبت نام کنند.
سرپرست اداره کل شاهد وایثارگران وزارت آموزش و پرورش به وجود یک هزار و 350 مدرسه شاهد در سطح کشور اشاره و خاطرنشان کرد: میزان کمک سرانه ای که اولیا پرداخت می کنند، در مقطع ابتدایی بین 38 تا 58 هزار تومان، متوسطه دوره اول 44 تا66 هزار تومان و در متوسطه دوم 53 تا86 هزار تومان است.
رزاقی ثبت نام اینترنتی و تغییرات در امتیازبندی اولویت های پذیرش را، دو عامل تسهیل کننده ورود دانش آموزان به مدارس شاهد در سال جدید تحصیلی دانست و اظهار امیدواری کرد با استفاده از روش های نوین و فعال تدریس و یادگیری گروهی در این نوع مدارس شاهد افزایش مهارت های زندگی در دانش آموزان باشیم.
وی یادآورشد: متقاضیان ثبت نام اگر با مشکل و یا موردی در روند ثبت نام مواجه شدند، می توانند برای رفع آن به کارشناس های امور شاهد و ایثارگران در شهرستان ها مراجعه کنند.