انتخاب رشته


انتخاب رشته امسال در گاج چگونه انجام شد

ما امسال به دلیل وجود بیماری کرونا فرآیند انتخاب رشته رو در دو پکیج غیرحضوری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی  طی  چند  مرحله  برای دانش اموزان انجام دادیم  که در ادامه به توضیح مراحل انجام شده می پردازیم .

1 -در گام اول، دانش اموزانی که در کنکور سراسری شرکت کرده بودند  پکیج انتخاب رشته گاج رو از سایت دکتر آی کیو تهیه  کردند  و بعد از اون اسم اونها تو لیست افراد ثبت نامی کلینیک مشاوره گاج ثبت شد  .

2- بعد از خرید پکیج همکاران ما با این دانش اموزان  تماس گرفتند و  توضیحات تکمیلی رو بهشون  ارائه دادن   و هم وقت دقیق برای انتخاب رشته رو باهاشون هماهنگ کردند  .

3- ما برای این بچه ها  فیلم معرفی رشته ها رو اماده کرده بودیم  . که در این فیلم  کارشناسان معرفی رشته ما  شمارو با رشته های مختلف دانشگاهی آشنا می کنن و سعی دارن کاری کنن تا  بچه ها  با دیدن این فیلم یک دید کلی نسبت به همه رشته ها و موقعیت های شغلی پیدا کنند  .

بخشی از اون فیلم هارو براتون قرار میدیم تا شما هم از این اطلاعات بهره مند بشین

4- برای انتخاب درست باید ویژگی های منحصر به فرد خودتونو بهتر بشناسین، ما در کلینیک مشاوره گاج به دانش اموزان  کمک کردیم  تا با شناخت استعدادها و توانایی هاشون رشته های متناسب با روحیات خودشون  رو پیدا کنند.

5-  مشاورین ما  با توجه به شناختی که  بچه ها از استعدادها و توانایی ها شون  پیدا کردن ، باهاشون تماس میگرفتن  تا لیست اولیه رشته های مطلوبشونو  باهم تنظیم کنن .

6- در اولین جلسه انتخاب رشته ، ما در خدمت دانش آموزان و اولیا محترمشون  بودیم تا با راهنمایی کارشناسان معرفی رشته و مشاور  ، با توجه به استعدادها و علایقشون بتونیم به لیست اولیه انتخاب رشتشون  دست پیدا کنیم. ما در کلینیک مشاوره گـاج  3 فرم  مخصوص انتخاب رشته برای دانش آموزان طراحی کرده بودیم ، که دانش آموزان جهت انتخاب رشته صحیح فرمها را مرحله به مرحله همراه مشاور تکمیل می کردند.

7- بعد از اون از هوش مصنوعی کمک گرفتیم  تا یه انتخاب رشته دقیق و منحصر بفرد داشته باشیم .

8-در این مرحله با توجه به لیست انتخاب ها در جلسه اول و همچنین انتخاب رشته کامپیوتری به همراه مشاور،  بچه ها به چیدمان اصلی انتخاب رشته دست پیدا کردند .

9- بعد از تایید نهایی توسط سرتیم مشاوران گاج بچه ها با خیال راحت انتخاب رشته خودشونو وارد سایت سازمان سنجش کردند.